Finally!

98046-274

Nu är bröllopsinbjudan klar och på väg ut till gästerna!

På bilden ovan visas endast ett 15 tal av de 45 inbjudningskort jag gjort ( o jag lovar mig själv att aldrig mer göra 45 likadana kort mer).

De närmaste gästerna har fått sina kort för ett par veckor sedan, men resten är som sagt på väg ut nu.
Det har trillat bort en familj från gästlistan men det vet den personen/familjen själv varför dett a hänt. Trist men sant är det iallafall, så förstår denne inte det så har jag bara en sak o säga, att det är synd när hissen inte går riktigt ända upp!

Å andra sidan har de tillkommit ca 8 gäster så det kommer bli en underbar dag känns det som. :-)
Det mesta är fixat, under kontroll.
Och om två veckor åker vi ner tpå en weekend till tyskland med våra föräldrar över en helg och ska handla hem alkoholen som behövs. Ska bli kul o förena nytta med nöje :-)

Här kommer lite närmare bilder på hur korten blev.

Kan önska att jag hann göra de mer avancerade..men jag evt inte ens om jag hade orkat göra 45 kort likadan kort mer avancerade he he... nu återstår kyrkbladet och festbladet och tackkorten, vilket är lika många till likadana.. yikes..

Baksida
98046-273

Inlaga
98046-272

Framsida
98046-271

Korten är gjorda av:

Cardstock- bling papper : färg: string of pearls
Stämpel- embossad
Motiv- Alota
Teknik- akvarellpennor
Swirlstämplar från autumn leaves
sidenband
hörnstans

Inlagan är i ett tunt pärlemorskimrande papper.

Istället för vanliga kuvert har jag plastfodral om.

Kommentarer
Postat av: monica

hihi o ett sånt fint kort har jag här hemma hos mig!!! =) UNDERBART är det verkligen!!!
o vi ser fram emot bröllopet oxå förståss! ;-)
*kram*

2007-04-22 @ 13:58:24
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Ulrica

Underbart fint.

2007-04-22 @ 15:31:08
URL: http://ullabella.webblogg.se
Postat av: Helena

Superfina. Inte så mesiga som alla andra har.
Lyllos er som får gå på bröllop o du som ska gifta dig :)
/Helena

Postat av: Carina

Vilka fina kort!
Är i samma sits som du, men ett stadie tidigare, håller som bäst på att "scrappa" våra inbjudningskort, men som tur är så blir alla våra kort unika, men på samma tema (samma dekorpapper och samma storlek och färg på kortstommen, men olika format/varianter och färgkombinationer på dekorationerna).
Du har fö en härlig blogg, hit kommer jag att återvända! =)

2007-04-22 @ 21:48:38
Postat av: Nilla

Jätte fina kort, hittade hir från BT men tänkte att jag lika gärna kunde kommentera här som i tråden...
Jätte söt brudparsbild!!

2007-04-23 @ 10:06:47
URL: http://nillalindroos.blogg.se
Postat av: Maria

Superhärliga inbjudningskort. Du har haft att göra ser jag ;) Kram Maria

2007-04-24 @ 08:04:34
URL: http://myamia.blogg.se
Postat av: Malin

verkligen fina inbjudningar - förstår att det var mycket jobb.... när är det dags? hoppas att ni får en underbar dag och att alla ni vill ska vara med hjälper er att göra dagen oförglömlig!

2007-04-24 @ 10:01:39
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Hanna Johansson

Vad fina de blev! Gillar stilen på dem och stämplen är ju så fin! Gissar dock att du är lite trött på den efter så många kort...

2007-04-24 @ 21:17:17
URL: http://pysselhanna.blogg.se
Postat av: Viktoria

Hejsan!
Vad kul det verkar med scrapbooking och vad duktig du är. Jag har precis fått mina första papper och stämplar från Tradera, men jag tycker att det är svårt att få till det snyggt. Det var din sida som inspirerade mig att komma igång och prova på.
Tack för en superfin sida!!!

2007-04-29 @ 12:55:20
Postat av: Rating Agentur

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2010-01-04 @ 09:58:50
URL: http://rating-agentur.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0