Kan man kalla detta scrapbooking?

98046-267

Sitter nu o analyserar en utredande text som jag själv skrivit tidigare under utbildningen. Här har jag räknat ut grafiska och syntaktiska meningar, letat efter meningsfragment och räknat, verb, substantiv och även kollat vilka olika bisatstyper jag använt mig utav.

När folk sett mitt fina papper så tycker flera att min scrapsida lyser igenom mitt pluggande ha ha..

Lite beställningar på G som kommer laddas upp i helgen då jag lämnat över dom, eftersom jag vet att hon är här inne ibland ;-)

Har lite svårt o koncentrera mig detta veckoslut.. Pearlgirl, du vet varför...
Förhoppningsvis kan jag avslöja en väldigt kul och spännande nyhet här om nån vecka. Men jag får nog hålla tummarna lite först.

Apropå nåt helt annat så jag i almanackan idag att om exakt en vecka är jag påväg till Borås och MAGNOLIA ! inte fel de! Eller hur Syster? eller systrar! tror dock bara en av mina systra är här inne o kikar ..

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Pearlgirl

Det ser verkligen ut som att du har kladdat ordentligt =)

Först fattade jag inte vad du menade, jag börade nästan undra om det var nåt du inte berättat men sen kom jag ju på vad det var, hihi

Jag ska hålla båda mina tummar och hoppas på det bästa........och du vet ju vilket alternativ jag hoppas mest på ;-)

2007-04-19 @ 09:39:59
URL: http://pearlgirl.blogg.se
Postat av: monica

snygg scrap! hmm...undrar vad du har på G nu då...
ser oxå fram emot nästa torsdag! får nog börja räkna slantarna så det räcker =)

2007-04-19 @ 14:25:20
URL: http://leamon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0