29 dec- knipa!

98046-483

Iår gav vi döttrar bort var sin middag till våra föräldrar. Blev enkla, men tanken var att vi ville göra något att kunna packa in som en julklapp :-)

Så var det den 29:e december... klarade julafton utan ♥lilleboo♥ ville ut. Men man går ju som på nålar då de känns som om de ska sätta igång precis när som helst. Förmodligen känns det så för det är de enda man tänker på. Jag vill ju så MYCKET att han♥  väntar till januari..och nu är det ju bara så få timmar kvar.

Så efter tolvslaget på nyår kommer jag förmodligen kunna slappna av och då kommer jag väl också förmodligen få gå över tiden tillochmed!

Sitter och skapar lite LO´sar nu när jag orkar sitta nån längre stund på en stol kommer bild inom kort :)

Nu är de dags o återgå till soffan med min stora cravings GURKA (går åt typ 1,5-2 gurkor om dagen) sen ska jag ligga där o päsa till nyår, då måste jag nog upp och städa lite innan folk kommer hit hihi. Men då är det ju ganska nära nytt år ;-)

Kommentarer
Postat av: monica

Tycker de blev helt PERFEKTA!!!
*kram o knip nu ordentligt*

2007-12-29 @ 09:59:53
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Malin

Håll uut lilleboo...håll uuut!!!! Inte så länge kvar nu :-) Vi ses på nyår :-).

2007-12-29 @ 15:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0