Födelsedagskalas! :-)

Idag fyller min M2B år! Så igår var de kalas för honom med släkten.. :-) Mer bilder från det finns på www.familjenhogberg.se

Då vi sparar så mycket pengar som möjligt nu inför sommaren så har vi bestämt att inte köpa så mycket presenter detta året.

Så av mig fick han en bok jag köpt där man skulle fylla i allt, hur vi träffades och hur det kändes.. osv i tiden framåt och hur man ser på framtiden. Väldigt gullig bok!

Kommer ett litet smakprov här nedan..

Av Max fick han ett scrappat hjärtkort, med 500 :- till bidrag för att göra en tatuering han velat han i 1,5 år.. med Max namn. ( jag har ju Max tatuerat på vaden)

98046-184
98046-185

98046-183

Kommentarer
Postat av: monica

kul bok, är ju riktigt roligt o spara för framtiden! Hälsa o gratta idag när det är den "riktiga" dagen!!!

2007-01-28 @ 09:01:37
URL: http://leamon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0