Kliar i fingrarna nu..

Sitter som på nålar och väntar på att mina hänglar ska dimpa ner idag! Har hört att de börjat dimpa ner i låddan nu. Mitt EZ foam bara ligger och ropar på dom hihi..

Den 3:e februari ska jag ,syrran och jennifer  till borås scrapträff! Det kliar redan i fingrarna över att få scrappa en hel dag + lite till =) Den här gången SKA jag ju se till o plocka hem någon vinst...

för er som minns så var de min kära syster som plockade hem storkovan sist.. hehe

Men nu blev jag så grymt sugen på o åka till Hesingborg stora Scrapevent, JISSES vad kul dte hade varit...

http://www.scrapevent.se/

Sitter mest och funderar över om man kan få ihop pengar till det.. kostar ju en 2800 kr.. men shit det är ju verkligen 7 kurser av de mest kända scraptillverkarna. Tåls att fundera på ett tag till.. eller vad säger du Leamon? Drar det i scraptarmen på dig också?

Passar på o slänga upp ett kort jag gjorde häromdagen men glömt lägga ut.. inspirerad av muhren.

98046-176


Kommentarer
Postat av: monica

hahaha....scraptarm?? skojar du?!? menar du att det drar i din???

2007-01-22 @ 17:35:11
URL: http://leamon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0