Kort..

Inte såå mycket nytt, ett kort eller en tag som jag gjorde till min pappa när vi firade han förra helgen. Den mönstrade bakgrunden har jag stämplat med brun stämpeldyna..

Sitter o väntar febrilt på att mina nya bröllopsstämplar ska dimpa ner.. jag hittar ju bara finare och finare..hittils har jag köpt 3 stycken.. yikez..

Var och köpte en värmepistol idag så jag kan börja embossa när väl stämplarna kommer yihaa.... har hittils bara testat embossa över spisen.

Enormt mycket att göra på universitetet..enormt..


98046-181

Kommentarer
Postat av: monica

den blev ju bara sååå bra! o mycket finare i verkligheten *I know!!!*

2007-01-24 @ 20:05:51
URL: http://leamon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0