Måste bara skriva..

Har scrappat mig en "banner" som ni ser ovan..och för en gång skull blev jag ganska nöjd med den! :) *kul*

Vi håller nu på att renovera vårt vardagsrum, så tapeterna är  ner rivna och imorrn ska jag spackla (inte så mkt tack o lov) sen ska vi måla väggarna vita förutom den största som blir i cappuchino färg.
Har sålt av våra tv möbler bestående av en tv bänk, två cd/dvd ställ och en hylla.

Så nu har vi köpt en ny tv bänk i ek (vill byta ut björk möblerna till ek) och en tavellist som ska upp ovanför plasman på väggen.

Men de roligaste av allt är att vi har gått i 2 år och tittat på ett matsalsbord i ek med skinnstolar. Vi bara älskar dom! Vi hade tänkt köpa detta efetr vårt bröllop i sommar.
Men idag kom min älskade M2B hem och sa att han hade en överraskning till mig...vilket var att han hade vart och köpt bordet! och att vi ska åka o välja ut stolar imorrn! :-)

yikes va snyggt vardagsrummet kommer bli nu!! Har saknat bordet sååå många stunder.. HUR överlever folk utan ett riktigt matsalsbord? iofs finns väl dom som inte bjuder hem folk kanske hehe.. men för oss som gör det!

Såhär ser det ut!

98046-188


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh!! ser fint ut! Ska bli kul o se när allt är klart =) o din blogg blir bara finare o finare för varje gång man är inne här ;)

2007-01-30 @ 19:10:23
Postat av: monica

räkna med att vi kommer o provsitter stolarna när de är på plats ;-)

2007-01-31 @ 15:00:03
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Amanda

Vilket lyx ;)

2007-01-31 @ 16:52:48
Postat av: Junitjej

Vilket snyggt matbord med stolar!!
Ett sådant skulle jag också vilja ha!

2007-02-17 @ 23:18:29
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0