Scrappat utan tvång..

Ingen aning om vart de här korten ska och det är så skönt :-)

Det översta kortet gjorde jag faktiskt ENBART för jag ville testa en av mina nya qk dies... hehe, är inte speciellt nöjd över kortet men nöjd över stjärnorna ;-)

Det understa kortet är ENBART gjort för jag kände jag ville testa göra ett kort UTAN att använda stämplar och massa papper.

Nästkommande vecka är det jag som håller i utmaningen på www.svenskscrapbooking.se glöm inte kika in! En riktigt kuloch inspirerande utmaning!


98046-168

98046-169

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ytterligare två snygga kort. Det är kul med enklare kort med och det är inte dumt att variera. Blir så inspirerad av det du gör... =)

2007-01-17 @ 13:29:36
Postat av: monica

snyggt! gillar stjärnorna...

2007-01-17 @ 16:19:58
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: matilda

Hej. Brukar titta in här med jämna mellanrum för att kolla in dina fina kort och få lite egen inspiration.
Måste bara fråga en sak, när du gör korten, använder du papper som är färdigvikt för kort eller du mäter upp dem själv? Har försökt gissa mig till måtten nämligen, för det verkar vara ett sådant perfekt format.
Ser fram emot kommande bilder!! :D

2007-01-18 @ 18:31:48
URL: http://mystiskt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0