27 Juli- tror jag blir plockad..

SNART!

Känner på mig att jag blir plockad när som snart.. till möhippa. Börjar ju fundera på NÄR man kan tänkas bli plockad och ibland anar jag att jag tror jag vet men ack så fel man kan ha ibland *hoho*

Men så mycket smussel bakom mig så börjar jag ana ugglor i mossen inför denna kommande helg..

Mitt i renovering och målning!

Kanske börjar man bli aningen nervös inför vad som kan hända.. hihi!

Nästa vecka åker vi på semester på våra exgrannar, ska bli härligt!! Bokat en svit i Gbg så de blir en shopping dag och en med Liseberg ( kexchoklade o tobleronen börjar ta slut).

Vattkoppor på dagis..fullt av dom. Max har klarat sig vid otaliga tillfällen innan men bara för att det vore så olämpligt just nu ( att han skulle vara en enda stor röd prick till bröllopet) vore så trist. Så hoppas han klarade sig denna gången med, sen är det välkommet hit! Haha..

Fick besök av min äldsta syster idag och fick ett jättefint kort hon gjort, väntar på att hon ska lägga upp det så jag kan visa det! ( kameran inte i närheten här hemma).

Kommentarer
Postat av: monica

haha!!! det är bara o vänta o se ;-)

2007-07-28 @ 16:02:16
URL: http://leamon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0