29 Juli- S plockad!

98046-345

Igår vid 06.30 tiden klampade ett 15-tal pojkar in i vårt sovrum med filmkamera och andra kameror och plockade min S till svensexa :-D

Han fick på sig en fin kostym som bilden ovan, dvs han blev utklädd till TUPP *hoho* . Med korta byxor med utstående stjärt och fin tröja och tillhörande mössa med tuppkam. Haha.. Max satt i sängen och pekade på S och sa " Pappa - PIPPI!! sen garvade han. O sen dess är det de enda Max pratat om, just PIPPI´n i vårt sovrum!

Innan S fick gå ut till bilen som de hämtade han i var han tvungen o sänka två småflaskor med sprit. Urk.. sen bar de iväg till kolmården för o rota bland spindlar och ormar, och mata hajar. ;-)

Ska bli spännande att höra idag när han kommer hem vad han vart med om ;-)

O ack så fel jag hade, jag som anade att jag skulle bli plockad igår! Man går aldrig säker!

Max har fått vattkoppor och är mer en enda stor prick än söta lilla Max. Tur i oturen att de redan visat sig, vore ju väldigt kul om han hade vart superprickig till bröllopet. Det slipper vi förhoppningsvis nu.

Ni måste förövrigt bara kika in på kortet jag fick av syrran m fam. se här Syster

So long!

Kommentarer
Postat av: monica

hahaha! väntar på att få se bildbevis på PIPPIN!!!
Nä...du går inte säkert än...*ler*
*kram*

2007-07-29 @ 08:20:22
URL: http://leamon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0