16 Juni - 25 års kalas!

98046-325

Ikväll ska vi iväg på 25 års kalas! På inbjudan som skickades ut stod det "beach tema" så det ska bli spännande att se hur många som kommer i bikini en sån här ruggig lördagkväll.. he he.

Trots min otroligt dåliga inspiration just nu så fick jag ihop ett kort, dock VÄLDIGT enkelt. Och för stunden blir jag inte nöjd med nåt jag scrappar eftersom jag tycker det fattas saker överallt. Jag orkar inte ens använda mina nya hänglar?!

Iallafall tjejen som fyller år ska få en designad skål i borstad aluminium och i har jag lagt en flaska vin ( samma vin vi ska ha på vårt bröllop) och vindruvor och lite choklad. I ligger också ett halsband som jag beställt från Pearlgirl. Superfint!!

Halsbandet ligger i asken nedan.

98046-326

Bokstäverna är rubbons från Love, Elise! :-D

Annars är de lugnt, ska iväg och träffa alla i föräldragruppen imorrn, ska bli kul! vi ska ha 2 års kalas för våra små. :-) Är så glad att vi faktiskt håller ihop! Verkar inte vara många som gör det.

Syskonen mina har åkt till Italien idag..blir tomt här på msn utan dom.. :-(

Kommentarer
Postat av: hanglar

Hejsan
Vilka fina kort du gjort,för att inte tala om din blogglogga!
Ha det så bra-Marie/hÄngla-mamman

2007-06-16 @ 19:17:51
Postat av: Linda

Näe, det brukar ju rinna ut i sanden när folk börjar jobba igen. Trist!
Tack för idag! :)
Lotus springer runt i sina nya jeans, jag provade de på honom och han vägrar ta av sig de. Bra att det inte är tvärtom i alla fall ;)

2007-06-17 @ 15:49:33
URL: http://citronlime.blogg.se
Postat av: Helena

Jag tycker att kortet blev jättefint. Enkelt men fint! Hoppas ni hade skoj på festen.
/Helena

Postat av: Camilla Ivarsson

Det var ett fint kort tycker jag. Härliga färger ihop och du hade fått till det perfekt. Blev hon glad för present och kort? Var det många i bikini? Kram

2007-06-18 @ 22:38:27
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Pearlgirl

Vad roligt att hon blev glad för det :-)
Riktigt fin ask du hade gjort till det.

2007-06-19 @ 08:35:01
URL: http://pearlgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0