8 Juni - Sista lediga dagen på länge..

98046-319

Börjar med att visa ett beställningskort jag gjort. Texten Sara är utstansat med mitt nya alfabet "Sophie" som flyttade hem till mig för några veckor sen. :-)

Även alfabetet Vixen har flyttat hem till mig den senaste månaden. Och jag har ju gått och längtat efter Vixen sen det kom ut men jag bara inte fått tummen ur att beställa nåt. Men nu ligger det här hemma! :-D

Idag är är sista skoladagen, och jag har just skickat in min sista tenta och praktikuppgifter, så nu är det väl SOMMARLOV. Dock får jag väl säga att det är sommarlov from idag tom. ikväll eftersom jag imorrn börjar mitt vikariat jag fått ute på ett äldreboende dit vi ska flytta ;-)
Hade gärna haft en veckas ledigt och få pusta ur skolan..men jag hoppas jag efteråt kan se det som bra eftersom jag kommer dra in mycket pengar då jag råkat få storhelger på mitt schema. Typ midsommar.. blä.. mindre kul.

Men nu ska jag ta ledigt resten av dagen och ta familjen och åka ut till toftasjön och bada!

kram!

Kommentarer
Postat av: monica

skönt med sommarlov ;-) kortet blev "sketasnyggt"!!!
måste nog låna ditt alfabet nån gång...

2007-06-08 @ 16:37:04
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Camilla Ivarsson

Var det inte kallt att bada idag? Jag hoppas du kopplat av med familjen så du är laddad för imorgon. Är det på Hagalund du ska jobba? Ha en bra jobbarhelg nu. Kram

2007-06-08 @ 21:50:53
URL: http://millai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0