efterlängtad värre..

Den här veckan har jag varit i en underbar 6:a på praktik. Det är supergoa ungar tänkte jag skriva, men jag får nog ändra mig och skriva UNGDOMAR. Dom är ju faktiskt nästan tonåringar...

Så nästa veckas bildlektion kommer de GIVETVIS få testa på scrapbooking! ;-) Vad annars?? hihi..

Och till dagens nyhet! Idag kom ÄNTLIGEN den efterlängtade kaffemaskinen som vi beställt..  ( jag dricker ju sällan kaffe men gör jag det är det ju gott om man får nymalda bönor också ;-) ) Min m2b älskar espresso så denna kommer gå varm!

Funderar på o mman inte kan köpa chokladbönor nånstans? Nån som vet?

Dåligt med scrap nu under veckan då jag haft massa att göra på skolan jag är på. Men på söndag ska jag och syrran till Landstoken och scrappa loss!! Ska bli kul! * har lite scrap som MÅSTE göras*

La en beställning på scrapaddicted i början på förra veckan...suck inte kommit än!! Hade ju behövt dom grejorna SÅÅ tills helgen ju.. suck :-(

98046-233

Kommentarer
Postat av: monica

spännande med kaffemaskinen, får väl komma o smaka nån dag ;-)
Ser oxå fram emot morgondagen, återstår o se om man får nåt gjort med bara :-D

2007-03-03 @ 09:18:05
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Pearlgirl

Snygg kaffemaskin!!! Är det bara espresso eller kombinerad med vanlig bryggare? R är på jakt efter en =)

2007-03-05 @ 11:20:25
URL: http://pearlgirl.blogg.se
Postat av: Falkleah

I like this site. Keep it up!

2009-05-12 @ 10:32:27
URL: http://falkleah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0