Krya på dig- kort

Känner inte direkt någon som är sjuk just nu mer mig själv.. hehe.. fast sjuk o sjuk, jag går på en fet penicillinkur det är allt så nu känner jag mig inte så sjuk. *skönt*

Var tvungen att "fira" att hälften av tentamensuppgifterna är inne för den här veckan. Har pluggat som en gnu och kommer bli besviken om jag inte blir godkänd eller mer.. ( fast läraren normalt sett ger 80% av alla kompletteringar) så jag borde kanske inte bli besviken ändå..
Firade iallafall med att scrappa ett kort idag hehe..

Funderar på att åka till Magnolia på lördag, det lutar åt det.. vore bra för jag behöver mer papper. Jag har ju inga!! säger jag och min nya scrapvän pearlgirl bara garvar o säger att jag har hur mycket som helst.. okej jag har väl lite papper..men inga jag vill ha?

Har även två beställningar gjorda så jag väntar 2 fina scrap-paket innan veckan är slut *jihaa*

Ser ut o blir en bra scrap vecka.. en mindre bra för min ekonomi dock..

Såhär blev kortet idag.. är inte riktigt nöjd..men ähh.. får bli bättre nästa gång.

image254

Kommentarer
Postat av: Pearlgirl

Det var väl ett jättefint kort!

Jag tycker inte riktigt om att du har fått mig så intresserad av scrap, hihi, det är inte bra för min ekonomi =)

2007-03-21 @ 14:54:23
URL: http://pearlgirl.blogg.se
Postat av: monica

nice!!! häftig blomma!

2007-03-21 @ 16:23:55
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Hanna Johansson

Tycker att du ska vara nöjd med kortet!!! Jag gillar det, blomman är läcker!

2007-03-22 @ 11:23:10
URL: http://pysselhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0