6 Nov- some news..

98046-409

Ett julkort jag fick ihop lite fort när jag egentligen skulle göra ett bebiskort haha.. Spillbitskort! Behöver verkligen göra av med MER spillbitspapper..

98046-408

O ett kort på lilleboo ;-) Vecka 30 nu! Känns bra att de mest kritiska veckorna rullat förbi, och nu är det bara en 10 veckor tills vi har en lite bäbis till!! *längtar*
Bäbis har redan lagt sig till rätta och i stort sett fixerats.. ganska tidigt! Men lilleboo är nog som Max..han var lika tidig.
Men.. också 10 veckor av sammandragningar, foglossning och speedad lilleboo som sparkas utav bara attan.

Börjat plugga igen nu och det funkar nu, men vet i sjutton hur det ska funka sen, att sitta så mycket som man gör är inte skönt varken för sammandragningarna eller foglossningen.

O lite jobbigt att jag inte ritkigt når fram till skrivbordet för magen är i vägen haha.. tack linda för tipset om att såga ur en bit framför magen! haha..

Snart mer uppdatering! Mycket scrap på G som jag inte riktigt kan visa upp ännu..


/ Penni flodhäst


Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Blir spännande att se det du gjort som du inte vill visa ännu. Gillar ditt julkort och vad din mage har vuxit. Skönt att det äntligen är v.30! Kramar

2007-11-08 @ 20:25:11
URL: http://millai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0