10 okt- Det ÄR en "LILLEBOO"!!!

98046-389

Japp så fel alla kan ha! hihi.. det har bara vart jag själv som trott de skulle bli en grabb till, alla är heeelt insnöade på att det var en tjeja denna gången!

Det ska bli underbart med en liten lilleboo till Max! :-) Är övertygad om att de kommer leka alldeles utmärkt ihop..och några lugna stunder kan man nog glömma framöver haha..

När jag låg inne och det såg så kritiskt ut bad jag om att vi ville få veta vad det var därinne när de ändå gjorde UL... dessvärre var inte min man med vid just det UL:et ( de gjorde ju flera) men jag såg dock att är det inte en kille så är det en tjej med 3 ben!! *hoho*

Men vi efterkontroll så var min man med och vi bad om att han skulle få se också, och det första läkaren säger så är det. " Ja det är en liten tjej"
VAAAA???? ropar jag!

Men efter en stund så tycktes hon se att det var var en grabb hon också... men snacka om förvånad haha när jag redan innan visste de skulle bli en grabb ;-)

Så nu du lilla Alice!! Nu får du snart två o välja på ;-) hihi..

Det var väl allt för denna gången! :-)

/ Penni & "lilleboo"

Kommentarer
Postat av: Marie

Det var attans att jag gissade fel. Det är kul med 2 pojkar. Mina
busar redan och då är lillebror bara 10 mån. Kram

2007-10-10 @ 16:47:15
Postat av: monica

haha...tror fortfarande de har fel ;-)
*kram*

2007-10-10 @ 19:43:32
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Alice

Tror iallafall jag väljer dig Max. Kan ju inte vara ihop men en liten bebis heller. Jag är ju stooor nu :-)

2007-10-10 @ 20:03:48
Postat av: Annacarin

Haha, jag hade feeel! Jag ska nog inte uttala mig om sånt... Kul med två killar ju. =) Kram!

2007-10-10 @ 20:07:59
Postat av: Linda

Hihi...nappen är ju ett måste!!! :D

2007-10-10 @ 21:19:27
URL: http://citronlime.blogg.se
Postat av: Camilla Ivarsson

Kul med en lillebror till Max men som du vet så var jag ganska säker på att det var en tjej men du ser... 50% chans att man har fel och det hade jag denna gången. Skönt att veckorna går och jag är glad att bebisen stannar kvar. Hoppas den fortsätter så ett bra tag till. Magen växer fint med ser jag och Max ser ut att mysa riktigt på korten. Kram

2007-10-10 @ 23:04:49
URL: http://millai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0