20 sep- Nytt utseénde..


98046-373

Som ni ser är de lite nytt utseénde på bloggen! Den får förbli så tills jag orkar ta tag o scrappa en ny skylt irl. :)

Dagarna rullar på här hemma, helt otroligt vad kroppen tar stryk av att ligga i strängt sängläge en vecka. En vecka kvar av sjukskrivningen lite drygt, och som de känns nu så fattar jag inte hur jag ska orka komma tillbaka om redan en vecka. Iofs får se om jag kommer tillbaka då.

Nytt UL och läkartid den 2 oktober då återstår det att se om jag blir mer sjukskriven eller inte.. bm trodde jag skulle bli sjukskriven tills det är mer säkra veckor för bebis att bestämma sig komma.

Igår hämtade jag o mormor Max tidigare från dagis och han fick leka med mormor en hel eftermiddag, snacka om uppskattat! Han som den senaste månaden bara vart helt insnöad på att han ska se "Fiiiim" helst Madagaskar eller bambi.

Fick en bild på honom igår med kameran som jag fastnade för..

Han är helt otrolig just nu, finns inte ett ord han inte säger FÖRUTOM sitt eget namn! O ordvariationerna är helt underbara som exempelvis  " gå upp = gupp " " gå ut= gutt" haha..

Lite nya bärbuskar på baksidan har kommit dit, tack kära mor! :-D

98046-372

Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Låter som Max har haft en härlig em med sin mormor och det behöver dom alltid. Lättare att koppla av för dig med då. Skönt att allt är lugnt och jag hoppas det förblir så och att allt är okej vid nästa besök. Kan vara skönt att vara sjukskriven och ta det lugnt när ni hade en sådan pärs nyss. Vad är det för bärbuskar ni satt? Kramar

2007-09-20 @ 19:08:14
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: monica

härligt!!! då har max egna "goa" till sommaren då ;-)
*kraaam*

2007-09-20 @ 20:21:28
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Juliannelly

I really enjoyed my visit. A great site

2010-12-07 @ 14:02:09
URL: http://juliannelly.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0