28 Sep- Tackkorten

98046-383

98046-382

Nu är snart alla tackkorten färdiga. Efter allt som hänt på sistone bestämde jag mig för att ändra på form och utseénde på dom eftersom jag halkat efter flera veckor med det mesta så nöjer jag mig med att göra det enkelt för mig.

Är trots denna enkelhet nöjd med hur korten blev. Vilket foto vi valde inuti och text komemr vid senare tillfälle, eftersom flera av de som vi skickar till kikar in här vill jag inte avslöja nåt i förhand mer än utsidorna ;-)

Sjukskrivningens sista dag idag, på måndag bär det av på VFU (praktik), får se hur allt går..återstår o se på tisdag på läkarbesöket!

Helgen blir lugn, ska måla alla väggarna vita *love white* sen ska jag försöka få ihop ett kort, ska på "kaaas" (kalas) som max säger.

De sista Max är helt inne på nu är att han vill handla.. han tjatar både morgon o kväll om att han ska "hanla sött" ( handla kött). Kul att det inte är godis han ska handla iallafall :-D




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det är ett alldeles perfekt tackkort! Snyggt!
Hoppas det går bra på mån och att allt går bra på läkarbesöket! Kram Maria

2007-09-28 @ 13:20:54
Postat av: marit

Enkla, men mycket fina tackkort!
Lycka till med läkarbesöket!
Kram marit

2007-09-28 @ 21:30:36
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: favvismaria

så mkt fint här e... Jättefina kort!

2007-09-30 @ 20:00:27
URL: http://favvis.blogspot.com
Postat av: Helena

Å vilka fina tackkort! Vilket typsnitt har du använt till "När två blir ett"? Eller är det en stämpel?

2007-10-08 @ 16:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0