14 dec- 60 årskalas!





Igårkväll var vi på 60 årskalas till en nära bekant. Mycket trevligt kalas med god mat och levande musik! Vi hade lagt ihop till ett presentkort på bussresa, uppskattat!

Är förtjust i hängeln jag använt..tack syster!

Kommande vecka blir tuff, fullbokat totalt. Imorrn måste jag jaga tag i alla privata dagis och alla dagmammor här runtomkring, då vår stad verkar ha egna regler om hur platsgarantin fungerar. Jag börjar studera 19 jan, får dagisplats som tidigast 2 mars, då med 2v inskolning..  blir knäpp imorrn om jag inte får nåt vettigt svar nånstans!



Nu till nåt roligare :-D

Har fått en Award av Mia Tack söta du! :-)



Jag har så svårt att välja 5 st och ge den till så jag vill ge den till alla ni som är här inne, för det är hos er jag är inne och hittar min inspiration!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjusigt som tusan ;) Den hängeln är så söt, och jag gillar pappret massor..och allt bling...ja hela konceptet :)

Och saknar er ofantligt...

KRAAAAAM

2008-12-14 @ 22:03:26
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Å så fint kort, älskar det där pappret och stämpeln!

Hoppas du snart får nåt besked - men här i stan brukar det också va hemskt ont i platser i förskolan på våren. Tomma platser får man oftast när barnen börjar i skolan, alltså t hösten.

Hoppas det löser sig för er!

2008-12-15 @ 14:30:14
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: monica

kortet blev jättebra, snyggt papper!!!

2008-12-16 @ 06:56:58
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad söt den hängeln var :-)

2008-12-17 @ 22:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0