20 dec- " lilla jul "







Idag har det varit vår traditionella "lilla jul" som vi firar med S släkt och grannar.  Alltid lika gott och trevligt! Köpte en liten ask med mozartkulor och klädde den med lite papper och dekorerade den enkelt och gav bort.

Gjorde även ett album med bilder från 60 års festen vi var på förra helgen och satte in med scrappa fram och baksida, MEN jag glömde fota den.  

Barnen fick träffa tomten och väntan var både lång och oändlig för Max som studerade tomten ordentligt när han kom in.  Han tom erbjöd tomten ett glas vatten ;-) Zac tyckte tomten var okej såvida han var på minst 2m avstånd ;-)

Mest spännande blir det eftersom Max iår VILLE lämna sin napp till tomten..undra vad vi gett oss in på!?

Men efter kvällens "julklappsöppning" så inser jag tat vi har fått två grabbar som redan nu är fullkomligt galna i paket!

Måste bara skriva GRATTIS Jeta!!!!!! Som äntligen fick träffa sin lilla prinsessa igår, är så glad för Er!!!! Och jag är såå avis på bebisbubblan ni just nu lever i, den är ju det bästa som finns så njuut! Och glöm inte att jag redan nu står och trampar för att vilja komma och kika på underbara tjejen...





Sötpluppar.♥. Att se er leka såhär flera gånger varje dag gör mig så VARM av kärlek! Så underbart ni kan leka så bra ihop redan nu ♥

Kommentarer
Postat av: em

Fin bild på gossarna!! hihi Snällt av Max att ge tomten nappen!! Modigt av er att låta han göra det!! hihi STOR KRAM

2008-12-20 @ 23:49:07
URL: http://blog.tollin.org
Postat av: myamia

så mysigt att killarna nu kan leka ihop. asken blev jättefin, så fiffigt att klä om den, kram mya

2008-12-21 @ 00:24:36
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: monica

asken blev kanon!!!

Ser fram emot juldagen med fler paket (om de inte är mätta på alla då ;-) )



Kram o God Jul!

2008-12-21 @ 07:24:57
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: Linda

Myyysigt! Godinggrabbarna! <3



Härligt Max! ;)



God jul på er alla!

KRAM

2008-12-21 @ 11:03:54
Postat av: Anna-Karin

Vad mycket fina saker jag hittade hos dig. Kul att jag hittade hit.

2008-12-21 @ 20:04:42
URL: http://gronakulor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0