10 Feb- Sömn är överskattat

98046-550

Fick ihop ett kort till min fd. handledare när jag var ute i skolan och "jobbade".

image552
Ett kort jag gjorde till en av mina bästa kompisars föräldrar. :)

Så slutligen två enkla kort, har inte kännt för att sitta evigheter med ett kort så nu kör jag lite snabbscrap :)



98046-551

Såhär såg vår lördagmorgon ut hemma ;)

Men så blir det och får vara när man inte sover om nätterna hehe.

Zac 4 veckor idag, tiden bara rusar iväg! Trots nätterna inte kan gå mer långsamt så har de här 4 veckorna bara sprungit iväg och jag är lika rädd varje morgon jag vaknar att jag missat något viktigt. Vill inte missa en sekund av den här första tiden. Men jag ska erkänna.. jag är LIVRÄDD för att göra det! eller vad säger du Malin?

Men under 4 veckors tid har vi inte fått mer än 3h sömn i sträck, och jag är trött, sliten och fortfarande huvudvärk as hell...men jag är lyckligast av alla :) Så sömn måste helt enkelt var överskattat!

/ Lycklig Trött Mommy

Kommentarer
Postat av: monica

snygga kort!!!
sova får ni göra när ni blir pensionärer ;-)
*kram*

2008-02-10 @ 21:06:29
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: myamia

Fina kort... håller med... sova får ni göra när ni blir gamla ;)

2008-02-10 @ 21:44:41
URL: http://myamia.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

Fina kort du gjort! =)
japp! Jag tror bestämt att sömn är överskattat, det låter ju iallafall som så! ;)
Må gott!!
KRAMAR Petra

2008-02-12 @ 16:41:19
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0