15 Feb- som jag trodde!

98046-559

Jaha.. skrev ju i ett inlägg tidigare att jag sovit i Max säng när han vaknat o vart superförkyld. Nu ligger jag själv här.

Svinont i halsen och näsan rinner och blir täppt omvartannat, blandat med lite feber till och från.

Förbannade dagissmitta!! Jag vänjer mig aldirg vid dessa dagisåkommer..allt Max drar hem sätter sig på mig, SUCK!!

Så nu är den enda personen som är hyfsat frisk är Max själv, tom Zac är förkyld nu :(

Stannar inne idag och kurerar mig och familjen.. helgen blir lugn, evt middag och trevligeheter med Em o Karl, sen är Max bjuden på kalas på söndag :)


men först måste jag snyta, snörvla och huttra färdigt..



BTW!! För er som har SmålandsPosten! Håll utkik för imorrn bör vi vara med på familjesidan ;-) *mina röda fina grabbar ..hihi*

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Stackars dig!!!! Drick varmt och dra en filt över dig o låt mannen göra allt som behöver göras...amma och se till att bli frisk. Kram till dig!
Jättefin ask du gjort här nedanför också ;0)

2008-02-15 @ 17:18:24
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Linda

Hihi...imorgon läser jag tidningen med saxen i högsta hugg ;)
Usch då, hoppas att du och Zac frisknar till snart (haha hur lät det då?!). Hoppas du får full service hemma nu då :)

2008-02-15 @ 18:22:58
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: monica

vad fina ni var i tidningen!!!
krya på dig =)
*kram*

2008-02-16 @ 11:24:17
URL: http://leamon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0