16 Feb- Sängliggande..

98046-561
Snabbscrappad LO av enklaste variant till bröllopsalbumet som aldrig kommer bli klart haha.. har way to much cards!

98046-560
Ännu en LO av allra enklaste variant.

Känner inte för att sitta och scrappa massa avancerat so mjag måste tänka en massa, då fastnar jag! Dock tycker jag väl att LO´n här med Max på är för enkel, där fattas nåt.. nån som har nåt förslag?

Vart vaken typ hela natten, med över 39 i feber och igentäppt näsa. Somna till slut och vaknade med samma skit. :(

Har blitt bättre under dagen med feber iallafall, och fick för mig efter lite övertalning Tack Linda att scrappa nåt.

O schihoo så var 5 LO´sar klara! X i taket säger jag bara! Sånt händer inte mig!

Resten kan jag inte ladda upp idag eftersom det var till lite utmaningar osv. kommer inom kort :)

Kommentarer
Postat av: monica

härliga!!! fattar inte hur du orkar...men det är skönt att inte tänka ibland när man skapar! När det bara "blir" och det blir bra =)
Ha en trevlig lördagkväll!
*kram*

2008-02-16 @ 17:00:34
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Linda

Härligt jobbat du! ;)
Det är nästan så jag blir inspirerad...jag har flera LO´s i huvudet...MEN de ska göras också. Jag är kass!!!! haha
Hoppas innerligt att febern går ner nu...annars kanske kladdkaka är ett bra botemedel?!?! ;D
Kramar

2008-02-16 @ 19:57:03
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Malin

Usch stackars dig som är sjuk. Här hemma har vi också en liten sjukling. Alice. Hon blev hemskickad från dagis igår med feber. Idag är hon feberfri men väldigt förkyld. Krya på dig!!

2008-02-16 @ 20:58:01
Postat av: Marit

Nu får du bli frisk!

Det låter inte kul med den där febern...

Jättefin LO tycker jag och den behöver inget mer.
Ibland är det enkla det finast. Nu syns ju det härliga kortet!

Önskar jag kunde flänga ihop några LOs, men det är trögt.. Lite har jag gjort, det ligger i bloggen, men jag vill mer än det går just nu...

Kram o krya på dig!

2008-02-17 @ 17:03:44
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Albertmia

Really great site man!!

2009-09-15 @ 08:24:48
URL: http://albertmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0