1 jan- 2008! lättnad!

98046-488
vår förrätt igårkväll, smörstekt toast med räkor och hummer med melon.

Och så var det verkligen sant..som jag VÄNTAT! 2008!!

Hela kroppen var lugnare bara jag vaknade igår och insåg att det inte var så många timmar kvar på 2007 som lilleboo skulle vilja komma ut på. Och nu är det total lättnad! Nu får det sätta igång precis när det vill! Nu längtar jag nästan efter smärta ;-) haha.. kanske var o ta i lite dock..

insett att jag är mer rädd denna gången, för man VET hur förbannat ont det gör. Men samtidigt vet man mer vad som väntar denna gången. :-)

Hade en underbart kul nyårsafton igår med trevliga vänner! Tack Em & Karl, Aleksandra & Mackan, Malin, Anders och Alice!!!

Mitt nyårslöfte... tja brukar aldrig ha nåt men iår har jag faktiskt att njuta till 300% av att få vara hemma mer med Max och lilleboo.. Kanske är det här sista gången man blir mamma!


Så från och med idag har jag rest mig ur soffan och satt igång med sista renoveringen, nu jäklar ska de sättas igång! eller ja.. imorrn säger vi väl då, har lämnat iväg Max till mormor o morfar några dagar så S o jag skulle få vila ut nu innan kaoset när lilleboo kommer. Men eftersom sista renoveringen står på schemat så blir de lugn kväll ikväll med ett varmt bad med levande ljus!


Jisses.. minns knappt jag badat utan Max?


20 dagar kvar... hoppas nästa uppdatering från mig innehåller en liten bäse...


Kommentarer
Postat av: Marit

Hipp hipp, nytt år utan bebis ute :)
Nu får han komma när han vill!

God fortsättning!

2008-01-01 @ 16:57:12
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Lisa

Önskar Dig ett riktigt magiskt år 2008 med massor av kärlek, ljus och kreativitet!
Brukar vara inne här ibland och kolla på Din vackra blogg =)

2008-01-01 @ 17:16:16
URL: http://www.dinlivscoach.com
Postat av: monica

Förstår att det känns skönt att det är 2008 nu!!!
Ser fram emot att få träffa *lilleboo*
*kram*

2008-01-01 @ 17:25:44
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Linda

Ska du hänga med på raska långpromenader nu då varje dag?! ;D

2008-01-01 @ 17:41:05
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Malin

Tack för god mat och en trevlig nyårsfest!!!

2008-01-01 @ 21:32:42
Postat av: Malin

Tack för god mat och en trevlig nyårsfest!!!

2008-01-01 @ 21:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0