25 Jan- Kan inte motså..

98046-530

98046-529

Visst är dom fina? Jag bara ÄLSKAR nya serien från lindex! Den är ju helt underbar! eller vad säger du Linda?

Lilleboo Zac har givetvis båda två nu, o jag tror nästan jag måste köpa bodyn i större storlek också... o så lånkisarna!

Såå fina!! ♥

Ingen som kan designa ett papper med detta mönstret? Jag skulle köpa direkt!!



Idag var jag hos bm, fick ringa för det var nåt som inte stämde med min kropp kände jag. Sved o gjorde ont o det var har de inte gjort innan!

Kan ju säga att det INTE är sådär kul med såna undersökningar när man är nyförlöst. Men men.. iallafall fick ta lite prover men änsålänge var det inget som visade på att det skulle vara nåt fel.

Men man börjar ju fundera på allt från infektioner till andra saker. USCH! Hoppas INTE de ringer från förlossningen ( de som skulle analysera proverna ).

Kommentarer
Postat av: Linda

Uuuuunderbara!!! :)
Troligtvis kommer jag gråta när Lillebror har vuxit ur bodyn och lånkisarna, tur att jag har filten också ;)
Håller tummarna för att de inte ringer...och hade inte velat byta plats med dig idag! *hua*

2008-01-25 @ 18:12:27
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Juliusvanessa

Very informative. Great site. Really professional.

2010-05-13 @ 07:53:49
URL: http://juliusvanessa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0