4 jan- 2007 resumé

98046-489
En LO jag gjorde för ett tag sen till bröllopsalbumet.

Jag har scrappat för dåligt sista året så jag är inte lika duktig som alla andra och listar mina bästa alster ;-)

Istället har jag valt att skriva ner de viktigaste händelserna under 2007 som för min del vart ett av de åren som varit mest betydelsefulla i mitt liv.

2007

Januari
* Hittar min bröllopsklänning! Trodde aldrig jag skulle hitta en så perfekt klänning. Total lycka!

April
* Slutade med p piller för att se om Max kanske skulle få sig ett syskon ;-)

Maj
*
Fick + på stickan! Max ska få ett syskon!! LYCKA!!

Juni
Vi säljer lägenheten och köper ett hus! :-)

Juli
*
Vi flyttar in i vårt fina hus!

Augusti
* 18:e blev jag fru Högberg och fick ha världens sagobröllop tillsammans med min andra hälft! kan nog inte bli lyckligare än såhär!
* Underbar bröllopsresa med massor av äventyr, värme och romantik! 2 veckor på Sardinien och Korsika.

September
* 6:e sep, värsta dagen jag upplevt i hela mitt liv. Precis hemkommen från bröllopsresa och vattnet går. Är i v 21. Känslan är obeskrivlig, kastas mellan förvivlan och hjälplöshet. Att få höra att det är större chans att inte få träffa sin bäbis levande känns värre än man tror. (hur överlever folk som måste föda sina barn döda?)

* En vecka senare och jag får komma hem och vattnet stannar kvar! Hoppet ökar!

December
* Hela nedervåningen i huset färdigrenoverat! Nytt golv överallt, nytt kök, allt underbart fint!


Har sammanlagtsvis haft ett väldigt händelserikt år..

Oavsett om husköpet är bland det största man gör i sitt liv, eller att ha fått ha världens mest romantiska bröllop betyder allt...så får jag nog säga i efterhand att bara tanken på att jag var så nära på att förlora lilleboo så tidigt får mig att rysa, så därför blir det den största lyckan av dom alla. Att han stannade kvar och att han nu snart, när som helst (gärna inatt haha) kommer ut till oss!




Kommentarer
Postat av: monica

ja det har verkligen varit ett händelserikt år för er, tur att det mesta varit positivt och att allt gått bra tills vidare!!! 2008 blir nog ett bra år oxå då ni får lära känna *lilleboo* =)
*kram*

2008-01-04 @ 15:34:57
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Marit

Vilket fantastiskt år du haft!!
Hoppas att 2008 blir minst lika bra (fast kanske inte lika många nya bostäder, bröllop mm hihi)

Kram

2008-01-04 @ 17:44:29
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Maxalise

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2008-09-02 @ 13:23:52
URL: http://maxalise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0