9 Juli- effektiv idag ;)


fina lilla Max sååå stolt när han klippt sig och fått välja färg i håret.

Hemkommen från Borås med en massa mer scrapgrejor.. HÄRLIGT!

Satt och gjorde två kort igårkväll, varav ett jag gav bort idag som jag min nöt glömde fota! :( Det andra ligger här då jag missbedömde en grej.. det kommer bild inom kort ;)





Jag har fått en award!! :-D av min underbart söta syster! TUSEN TUSEN TACK!!

Här kommer beskrivningen på hur man ska göra:


Who gets the "Brillante Webblog Award"? Websites and blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.Here are the Award Rules:

1. The winner can take the logo.

2. Place a link to the person that send you the award.

3. Give the Award to at least 7 other Blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.

4. Put a link to these sites on your Blog.

5. Write a comment on their Blogs that they've won an Award.

Och så ska man nominera 7 stycken... skulle vilja skriva fler!

* Leamon - min fina syster som gav mig den här :) Och som är GULD att scrappa med, alltid bra ideér och urfina alster! *stolt syster*
* Citronlime - en av mina allra bästa kompisar som är underbart kul o scrappa ihop med! Så mycket fina alster i hennes blogg!
* Paradise/Petra - En helt grym tjej som gör helt fantastiska kort och har en färgläggningsteknik jag önskar jag skulle kunna :-)
* Zarischka - Hur off jag än är på scrap så räcker det med att gå in i hennes blogg och jag är igång på nolltid! SÅ inspirerande!
* Myamia   En grym tjej med grymma alster, älskar "enkelheten" hon använder! Blir alltid bra!
* Peterlina - Finns nog ingen som kan scrappa så stilrent! I love it! Skisserna är helt underbara!
* Badanka- Mer skapande och inspirerande kan det nog inte bli än så här! :)

Skulle som sagt LÄTT kunna skriva fler på listan..


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh-grattis!

Borås är aldrig fel ;o)



Kramizar Lisa!!!

2008-07-10 @ 15:13:14
URL: http://metrobloggen.se/CosmicGirl
Postat av: Petra/Paradise

tusen tusen tack för awarden!!! skuttar runt av glädje =D

VA fin han blev lille Max med sin gröna kalufs! ;)



Appropå bröllop...visst måste det kännas tomt när allt är "över"?! LIksom..inget mer bestyr och planerande..eller?

Trevlig helg!!

kram Petra

2008-07-11 @ 11:44:57
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg! Ha en skön sommar!

2008-07-12 @ 09:09:39
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0