13 Juni- 5 månader idag


lilla tusse... du börjar bli stor!

Liten blir stor... 5 månader sen idag han kom ut lilla gosekillen... 5 månader!!! vart tar tiden vägen?? Det innebär att jag typ bara har ett halvår kvar att vara hemma! Känns overkligt!

Var på bvc igår, så 5 månader.. vikt 8215g och längd 64,5cm ( vet.. det går mer uppåt på bredden änsålänge) ;)
Men tja.. tyngden och matgladheten kan man ju vara glad för eftersom han sitter stadigt själv och leker :) + att det är skönt att inte behöva krångla med maten :)



Ett kort jag gjorde med nyaste nook paketet  som jag redan hunnit ge bort till en person som verkligen vart guld på sistone! :)

Lite mer sol idag, sköönt! Kanske man kan vara ute en sväng efter lunch!

Kommentarer
Postat av: EM

Ge gosegubben en bamsekram från mig!! Vad sägs om en 5 månaders tårta de närmsta dagana?? Tänkte ta tag i min bakträning...ler

2008-06-13 @ 10:41:48
Postat av: Linda

Jättefint kort!

Nu ser jag hur det blir med färgen ;) Crackle painten menar jag.



Pinsamt nog kan jag erkänna att jag fortfarande inte har öppnat påsen med nook-papprena!!!!!!!

2008-06-13 @ 13:02:40
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0