20 Mars- Påsken här!

98046-615
En liten påskpåse till Em ju ;) ( bara hoppas hon inte hinner se innan hon kommer snart..humm?)

98046-612
Såhär såg min påskgubbe ut när han åkte till dagis idag på påskfest ;-) Hade tänkt köpa en svart hatt till honom men all sjukdom förstörde detta.. fick duga med förra årets kepa ;)

98046-614
Givetvis tvungen o fota sockisen också ;) Hihi.. orkade inte påskmåla honom dagen till ära eftersom folk säkert trott han var sjuk om de sett han i vagnen idag när jag var ute o gick haha..

Hoppas alla ni som läser här får en fin påsk! Själv blir det ganska lugnt efter min influensaperiod... men en o annan middagsbjudning blir det ju ;)

förresten.. snart är det mässa och JAG ska äntligen dit!!!! ( vart ju inlagd sist..surt as hell)

Kika in på länken dit.. www.stampelochscrapmassan.se


Linda.. lider med dig!!!


Kommentarer
Postat av: mormor

vilka små godingar

2008-03-20 @ 16:46:15
Postat av: Lisa Svensson

Ha en toppenfin påsk du också!

Många Kramar Lisa!

2008-03-20 @ 16:46:39
URL: http://www.dinlivscoach.com
Postat av: monica

påskpussar till "påskgubben" och "sockisen" från oss i Rolsmo =D

2008-03-20 @ 21:55:05
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Linda

Men vad blogg strular då, har försökt kommentera flera gånger
:(

Sötisarna...hihi.

Ska absolut försöka mig på både en sån påse och den andra...påskpresenter efter påsk blir det här ;)

2008-03-21 @ 16:56:41
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0