4 Mars- beställningskort

98046-587

98046-588

Ett beställningskort jag gjort. Till en nyfödd liten grabb :)

Längtar till mässan i gbg nu! Missade ju den sist då jag skulle åkt, men då hade jag ju så roligt på lasarettet istället *NOT* Vill gå på mässa o handla massa nya fina papper ;)



Idag är Max bättre.. ingen feber men tjurig as hell. Hoppas det gått över tills imorrn. Han har fått ordning på sitt lekrum nu med en massa backar med allt lego och en till bilarna och en till flextracksen osv.. där är städat så det nästan EKAR.. ni som vart där kan väl inte tro det ni läser *hoho* . tack mormor!!

Sol imorrn igen? Ja tack!! Lapar så mycket jag bara kan!!  * Penni ♥ Sol*


Finns så mycket fina utmaningar och skisser ut nu.. MÅSTE SKAPA! :) De kliar i fingrarna!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Om det är sol imorgon...promenad? ;)
Härligt med ordning och reda, suveränt när man ska städa också.
Jättefint kort...kul att göra något annat än 15x15 kort.

2008-03-04 @ 21:22:00
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Magda/badkulan

Jättefint kort!!! Gillar den annorlunda modellen!

2008-03-06 @ 18:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0