9 Mars- Lite nytt :)

98046-593

98046-594
En liten påse..

98046-595
En tag som hamnade i en tulpanbukett :)

98046-592
Max med sin tjeja Alice ;)

Igår var vi bjudna till Max tjej på middag :) Tack för jättegod middag och kväll!! :-D

Gjorde en liten påse som vi la i en tecknings om Max ritat tidigare under vecka som Alice tvunget skulle ha ;) Sen hamnade också lite godis där.

Sen fick de bli en liten tag också till "grönsakerna".. ;)

Kidsen höll igång till 23 tiden sen somnade en i en saccosäck och en stående mot soffan haha.. den senare var Max .. skulle fotat, fotade ni det Malin?? 


Inatt var det inte mycket sömn, Zac har vart vaken flera gånger varje timme.. tur man inte börjat hoppas om bättre sovrutiner! hua..


Ang helt annat så har jag fått veta en så rolig nyhet!! ♥ Kanske kommer nåt litet alster här på bloggen sinom tid. Men guud vad jag glad jag är :-D
Vissa vet nog varför..  ;)

Kommentarer
Postat av: malin

jepp. jag tog kort på en stående sovande Max ;-) Tack för en trevlig kväll!

2008-03-09 @ 11:51:52
Postat av: Linda

Måste absolut testa att göra såna påsar! Ursöt!!! :)

2008-03-09 @ 20:54:09
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: monica

mycket snyggt!!! o vilket gulligt par ;-)

2008-03-10 @ 16:32:16
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Marit

Oj, vad du har gjort mycket fint!
Fotat med =)

Själv är jag helt slut efter alla kurser... dels de jag gått på själv i helgen på Reprint och de jag hållit själv.
Nu är det en välförtjänt paus ett par veckor.

Ska försöka få till att uppdatera bloggen.

Kram

2008-03-10 @ 22:55:53
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0