5 Maj- lite av varje..

98046-706
Före...                                                        Efter!

Bilderna blev visst lite små här på bloggen men skillnaden syns ju :) Går på Mikaelas ps kurs. Det är helt otroligt vad kul man kan ha med en dator och detta underbara pohotoshop porgram! * i LOVE it*
Man kan rädda hur många foton som helst och man kan få fram mycket mer fina färger! Underbart!!

Sen kommer ett liitet liitet minialbum jag gjort för ett tag sen, med ett recept på frallor ;)

98046-709

98046-708



Har idag vart och hälsat på på det nya dagiset :-) Verkar urbra! o gulliga fröknar, blir nog kanon :) Bara o hoppas lille Zac kan få en plats till våren annars vet jag inte hur man ska göra? Inte direkt kul o skola in p åannat dagis. Men de är ju senare problem..

Nu är det åter dags att dyka in i verkligheten, efter att ha levt i en stor bebisfamiljebubbla.

Kidsen sover så nu ska jag njuta av lite choklad ;) Linda.. sett de har 3 för 33 på netto??Gotta go there!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe...jo jag har sett det ;D Promenad, när??? :D

Fint album, jag som inte ens använt min sån stämpel. Kanske inte skulle sälja den ändå?!

2008-05-05 @ 21:56:36
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Angela

Det blir verkligen skillnad på fotona, jättesnyggt!

2008-05-06 @ 17:19:41
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com
Postat av: Kaisa

Hej! Hittade dig pa svenskscrap... skrev ett meddelande till dig där men vet ej om du brukar vara där längre.... jag har precis börjat scrappa.. vill bara säga att du e sa sjukt duktig! Kram Kaisa

2008-05-07 @ 09:42:17
Postat av: Niklasnatasha

good site, need more information! Thank you

2010-01-27 @ 10:12:37
URL: http://niklasnatasha.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0