9 Maj- ibland händer det man minst anar..

98046-713
finaste lejonhjärtat :)

Det är märkligt, alltid när det föds en ny liten krabat är det någon som går bort. Ibland den man minst anar.. men det är alltid tråkigt när det händer..

Tillbringar dagarna från morgon till kväll ute i soleneller ja ute iallafall ;) HELT UNDERBART väder och jag kan inte få NOG av solen! Kan inte ens minnas att jag sett solen sen vi var på sardinien i höstas!? O varje gång börjar jag fundera över varför man bor i Växjö som är "regnstaden" nr 1!?
Läser om de som har föräldraledigt och hela familjen flyttar till Thailand ett år, jisses vilken känsla det måste vara! Givetvis tårkigt att inte träffa vänner o släktingar, men ändå , då måste man u verkligen se föräldraledigheten på ett annat sätt!

Var hos Linda igår och scrappade lite, skulle gjort ett kort men blev inte rikitgt klar, fasen vi pratar för mycket! haha ;D Blir en uppladdning snart.

Tiden jag väl sitter här vid datorn kan jag inte slita mig fårn mina fotografier hihi, fotokursen jag går har fått mig o ha kameran med mig vart jag än går, om jag så bara ska till ica med barnen haha.. o de slutar alltid med att jag kommer hem med typ 200 foton, där 100st är helt ok. men vad 17 ska man med 100 nya kort varje dag?

98046-714
finaste storebror :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi...jo det har ju en viss tendens att bli mer prat än scrap ;) Vi får köra "tysta kvarten", bara scrappa, inte ett pip till varandra ;D

Underbara bilder på urgoa kids!

2008-05-09 @ 09:40:54
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: monica

Underbara foton!!!

2008-05-10 @ 21:32:43
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: myamia

Jag känner igen det där men att ta många foton ;)
Har du missat vem som vann inne på min blogg? ;) Jag vill gärna få din adress så kommer det ngt roligt på posten!
Kram Maria

2008-05-11 @ 10:13:03
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: Linuslotte

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2009-09-23 @ 11:48:25
URL: http://linuslotte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0