15 nov- verkstan igång..







Det är alltså julverkstan som är igång! ;)

Julmarknad nästa söndag då måste allt hinna bli klart! Har mycket på listan som jag vill hinna med.. Så gott folk, räkna inte med att knappt kunna varken se mig, träffa mig eller höra från mig förräns efter nästa helg! Syster, du är inte inräknad, du är den enda kontakten jag har tid med ;-)

Trots mycket på schemat och sömnlösa nätter när 17 ska Zac sova en hel natt... väntat i 10 månader o väntar ännu... så hämtade vi mat igår och bara slöade  vid tv:n. tack Em för bullarna, sitter o grumsar här nu! :) o.... zac ursäktar sitt beteénde igår ;-)

Ikväll ska vi till fam A ♥ och umgås. Last time..  Nu är det bara ynka dagar kvar tills dom flyttar. Men jag förtränger tanken fortfarande.. är enklast så. Jag orkar inte tänka att dom snart är borta härifrån. why why why!!!???  Jag vet varför och jag vet det kommer bli kanon när ni är på plats. Varför känns det så otroligt TOMT här redan nu!!??  :( :( :( :( :( Linda.. får jag strejka??

Kommentarer
Postat av: em

Snygga kort!! Gillar verkligen änglarna på det översta! Du grejar det...att bli klar...trots sömnlösa nätter! Vet inte hur man ska få honom att sova! Gamla Ingeborg hade tagit en näsduk och doppat i konjak... ;o) Kram från mig

2008-11-16 @ 10:10:15
Postat av: monica

Underbart fina!!! Ser fram emot att få se dem!



Kram!

2008-11-16 @ 21:16:00
URL: http://leamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0