24 nov- veligheten själv.

Jag är veligheten själv. Står i valet och kvalet om jag ska sätta Zac på dagis i januari/februari. Fått plats på en ny förskola som ska öppna, men de vet inte riktigt när inskolning kan börja, förmodligen i februari nån gång. ( min  termin börjar i januari..)

VAL ETT

Zac får börja dagis, ( han fick inte plats på samma som Max tyvärr..) och jag börjar läsa i januari. Jag får åka runt i 40 min på morgonen för att lämna båda innan jag själv kan sätta mig på bussen och vara i skolan vid 8. MEN! Jag sparar lite dagar så jag kan vara hemma två somrar framöver och slipper jobba då jag läser.

VAL TVÅ

Jag är hemma ett halvår till med Zac, coh han kan få en plats på Max dagis i augusti förhoppningsvis. men har INGA dagar kvar att ha till någon sommar, utan kommer få jobba hela somrar medan jag läser 2 år till.

HJÄLP!! Är veligheten själv..

Hjärnan och alla runtomkring en säger jag ska läsa nu.... men hjärtat vill vara hemma med Zac ♥ vill egentligen inte alls lämna iväg plutten på dagis än.. :(





Julmarknaden gick bra, bilder kommer ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lyssna bara på vad ditt eget hjärta vill. Det är ditt liv och du får leva det som du vill... självklart egentligen.

Välj det som känns bäst!!!



Många Kramar Lisa!

2008-11-24 @ 13:56:01
URL: http://www.metrobloggen.se/CosmicGirl
Postat av: em

Svårt val... Han är ju så himla go, så förstår att du inte vill lämna iväg honom. Men samtidigt så är det ju guld att få två somrar med familjen, utan att behöva jobba... Jag vet inte hur jag hade gjort, men jag vet att om han ska börja på dagis i början av året så kommer han charma alla på två sekunder!! ;o) KRAM KRAM

2008-11-24 @ 14:37:11
URL: http://blog.tollin.org
Postat av: monica

Min åsikt vet du redan ;-)

Det blir nog bra hur du än väljer...



Kram!

2008-11-24 @ 15:08:42
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: Linda

Du vet vad jag tycker ;)

2008-11-25 @ 09:47:39
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0