28 nov- närmar sig advent :)


Några askar med långa stickor..

Advent närmar sig och hemma håller på för fullt med att "julstöka". Jag som aldrig direkt tyckt om massa saker framme vid jul börjar nu vända ( till min fasa ) jag har såå svårt för massa saker och dekorationer framme.. Men de känns som om vårt hem börjar bli sådär som jag aldrig trodde det skulle bli. Dvs. tomtar och dylikt ;) har hittils endast hållt mig till ljus och adventsstakar.. MEN! Det är mysigt :-D

Utvecklingssamtal på Max dagis igår, allt var så bra och givetvis blev jag ungfär 3 meter lång när de sa han var pysselkungen på dagis ;-) Han går tydligen ALLTID och sätter sig vid pysselbordet på morgonen för att "komma igång". Tycker jag låter som en underbar morgon, tänk om jag också kunde göra det..

Lillplutt är inne på sin 3:e vecka som rejält förkyld.. vart hos läkaren men de verkar "bara" vara en riktig stor förkylningsvirus. Men liten plutt, gnällig och dan och vill bara bli buren.

Dags att skruva möbler, hittade lite grejor på fyndet på ikea idag som vi letat efter men inte tyckt vi behövt riktigt än, men idag behövde vi dom :-)

Kommentarer
Postat av: malin

Så ni var på ikea idag. Det hade vi också tänkt men det blev ändrade planer. Besökte Leos lekland istället. Där var det supermysigt

2008-11-28 @ 21:00:02
Postat av: monica

Snygga askar!

Ja, den som ändå fick börja dagen vid pysselbordet...drömmer mig bort



Ha det bra!

Kram!

2008-11-30 @ 18:18:33
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: stämpelbodens

Stämpelbodens DT var här å spanade!

Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...

http://stampelbodens.blogg.se/

2008-12-05 @ 08:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0