17 sep- vann! :-D


Du och jag..


Lejon


Liten tuss...

De sista tre bidragen jag hann med till Magdas scrapfeber i helgen. Såg igår när allt var klart på deras sida att jag vunnit också! Lovely!

Översta LO:n blev väldigt enkel..men ville hålla den så för att bevara spontaniteten i fotot som Max och jag tog en dag. En sån stund vi hade som man vill ha kvar i minnet länge..

Lejon LO´n blev väl ännu enklare egentligen. Skulle skapa efter en annons, och i annonsen fanns ett lejon, så min tolkning var ju då att min lillplutt faktiskt heter Lejon ;)

Sista LO´n var jag mest inne på att använda just det kortet.. redan glömt hur det var när lillplutt var så liten som 2 veckor.. Han var verkligen bara en liten tuss med fjun över hela sig. :)



Jobbat massor på sistone, märklig känsla, jag är ju student och har inte jobbat på många år ju! Men det är riktigt kul! Samtidigt som jag egentligen skulle vilja ta vara på ett antal veckor framöver innan en viss person flyttar häirfrån. Vad gör jag då.. du vet ju vem du är så.. vad gör jag utan dig sen?? :-(

Nu är det dagisdags..

Kommentarer
Postat av: Linda

Men jag då?! Vad ska jag göra utan dig?!?!!??! :( buhu Kan jag flytta in i er klädkammare?! Jag menar, nu när den är städad så kanske jag får plats?! ;D

KRAM

2008-09-17 @ 20:02:32
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: myamia

så fiina alla tre, jag blev lite extra kär i den i mitten, lejon!!!älskar färgerna och kontrasterna som de skapar tillsammans, knapparna är prickarna över alla i:n...

Måste vara jobbigt att börja tänka jobb igen,,, säkert lika jobbigt som jag har det ;) det var ju längesedan som man gick i skolan nu ;) kram mya

2008-09-17 @ 22:08:36
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: BellaMios

Åh, jag gillar verkligen den översta LO'n jättemycket!! Precis i mins til!



Tack för titten :)

2008-09-19 @ 23:27:15
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Karen

Vilka uderbara LO:s du gjort, förstår att du vann! Precis min smak, mer sånt! Tycker tussen var finast, blir helt tårögd av dikten...

2008-09-28 @ 20:18:51
URL: http://karen77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0