13 april- fortfarande påsk ;)


en liten påskpresent som fick följa med på ett kalas idag :)

Hemma igen efter underbara dagar i Sthlm ♥ med mycket sol och mycket trevligt sällskap! När man åker iväg såhär känns det som om påsken faktiskt vart en hel vecka.. skööönt! Längesen hela familjen var ledig så många dagar utan tråkigheter.

Barnen var nöjda då de fått åka tunnelbana o spårvagn och båt osv.. och så var de på junibacken och fick träffa Pippi ;) Som Max säger, " jag har träffat den RIKTIGA Pippi, inte det låtsas!"  Mamman släppte de lös på skandinaviens största shoppingcenter haha.. ;) LOVELY ♥

Idag har det vart kalas! Hade med oss en liten påskpresent... ibland är det bra med Zac´s gamla matburkar ;)

Orkade inte redigera bilderna på kortet och en ask jag altrat som gavs bort idag, den kommer imorrn :)

Näst på schemat är grupparbete i skolan.. o jag HATAR grupparbete, vill helst göra allt själv..

Kommentarer
Postat av: jezzza

Ja jag är själv inte så ycket för grupparbeten häller smidaigare att gör adet själv i lugn och ro!! Härlig burk du har gjort!

Postat av: Linda

Underbar burk!

Kanske skulle spara några, bra att ha verkar det ju som ;)



Låter som underbart härliga dagar, hoppas du och jag kan shoppa loss på det köpcentrat nästa gång ;D

Kramar

2009-04-14 @ 10:17:22
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Ja, grupparbeten är ett aber... Det är svårt att få till en bra grupp på den oftast korta tid man har på sig...

2009-04-14 @ 10:44:26
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: marit

Vilken söt burk!



Och vilken härlig påsk ni haft!

Själv var jag i skåne hela veckan.Härligt!



Kram

2009-04-14 @ 11:12:42
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0