22 april- utelek!





Vädret har märkligt nog hållt i sig här nere i de mörka småländska skogarna. Och det är världens bekymmer varenda kväll när det är dags att gå in och äta middag. Barnen vägrar, de vill bara vara ute och leka.. Visst är det härligt att kunna vara ute så mycket nu! I love it!

Max har tjatat enormt mycket om att vi ska ta bort stödhjulen på hans cykel... så häromdagen gjorde vi det och det gick ju ungefär som vi trodde hehe..så efter det säger han att han ska ta bort de när han blir stor ;)

Var hos en ortoped idag med min handled, men de två läkarna pratade läkarspråk med varandra så jag förstod inte så mycket av vad de förklarade, hmm.. men jag vet att jag skulle vidare och magnetröntga den pga av en glapp som finns och i glappet bildas nån knöl med vätska. Syns vätskan på röntgen så blir det operation. FASA!!

I helgen är det scrapträff och fam A ♥ kommer till Växjö. Nedräkning pågår.. :-)


Måste verkligen börja packa scrapsaker..


Kommentarer
Postat av: Linda

Underbaringar <3



Hörde ett rykte om att det ska bli galet fint väder i helgen...va fasen då...!!! Det är straffet för att vi väljer att sitta inne en hel helg och ha trevligt ;)

Lääängtar och räknar ner...om två dagar sitter jag i Växjö och klurar på om jag inte borde gå och lägga mig :D Härligt!!!

Kramar

2009-04-22 @ 22:09:48
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: monica

Sååå fina pojkar!!!

Hoppas du äntligen får hjälp med din handled...



Kram!

2009-04-23 @ 20:57:04
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka söta små pluttar! Förstår att de vill vara ute om dagarna =)

Hoppas du blir hjälpt med din handled nu, kanske var ett ganglion? Det hade jag ;-)

Kramar

2009-04-24 @ 17:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0