11 feb- tillåt mig att..

Gah!!

Har väntat på beslut från CSN antal veckor innan jag började läsa, fick komplettera för det fattas 1, EN förbannad skitpoäng eftersom jag var inlagd med komplikationerna med graviditeten. Så alla såna papper inskickade sen 3v tillbaka. Men INGET händer, och det se rut so mjag får vänta 2 månader till på bara ett beslut! Har nu under denna tiden hunnit få in antal poäng, men efetrsom hela ladok systemet är så segt kommer väl dessa in framåt sommaren. Dvs, hur ska man kunna beställa böcker och sånt när man inte får en spänn på 3 månader???


Zac vart sjuk snart en vecka, 39 i feber och hostar till han kräks, OMÖJLIGT att få i han hostmedicin och ipren då han kaskadkräker. Men det visar inget när vi var på VC.



Sista nätterna har vi sovit ca 1-2h då Zac vart massa sjuk, somnade häromnatten till med Zac i hans lilla myspöl i typ 20 min det var den nattens sömn. Jag är så trött!!

O detta är egentligen bagateller jämfört med vad vi kämpar med just nu.. Gah!!!

Detta var dagens galla, inget o bry sig om.. snart kommer ett bättre inlägg med nyskapat.

tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Man får spy galla...det är fullt tillåtet och förståeligt!

Jag hoppas att CSN inser att det inte funkar i längden att hålla inne på pengar och att de snabbar på, massor!!!



Jag håller tummarna för att Zac blir bättre. Strunta, som sagt, i vc. Ring direkt till barn, de har koll!



Och sömn...hua...jag lider med dig!

Massa massa kramar

2009-02-11 @ 13:17:50
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Ellinor

LADOK i sig är inte ett långsamt system, däremot tar tyvärr många lärare/kursansvariga en evighet på sig att lägga in informationen där. Kolla om de redan har gjort det!



Hoppas ni alla mår bättre snart och får sova lite! kram

2009-02-11 @ 13:55:06
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: monica

Ni får ta en dag i taget... spy galla hjälper för stunden ;-)

Ha det bra =)



KRAM!

2009-02-11 @ 18:59:41
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: Angela

Det är skönt att avreagera sig ibland, så spy på =)



Väntar med spänning på nästa skapat-inlägg.

Glöm inte att ta till vara på alla stunder!



Många kramar!

2009-02-11 @ 21:54:31
URL: http://pearlgirl.blogg.se/
Postat av: marit

Nej, usch, vilken soppa!



Klart man får gnälla av sig!!!



Hoppas att allt blir bättre !



Kram

2009-02-12 @ 00:04:17
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0