1 juli- Daddy cool!



Fastnade för en skiss på grodans scrapgarden. Och fotot har legat på skrivbordet ganska länge så nu äntligen fick det flytta upp på en LO ;)


Haft några underbara dagar i Gbg med min underbaraste♥ Skönt att åka iväg själva utan barn och kunna göra lite som man vill och få sovmorgon osv :) Var på Liseberg en sväng men det är nåt barnen inte vet, då skulle det bli liv ;) Vi ska visserligen dit med barnen senare i sommar.

Jag som för erhmm ganska många år sen åkte varenda karusell åker nu inte nån, tråkiga människa jag är! Trots det fick kärleken med mig i flumeraiden.. hua! Fick trösta mig senare med att vi råkade vinna 2kg dumle och 2kg kexchoklad haha..

Idag är det bakning på schemat..

För 4 år sen.. 4år!!!! jisses!! så satt jag hemma med gräsliga värkar sen antal timmar tillbaka.. och inte ens var det nära. Äldsta sonen fyller inte år förräns imorrn. Hela 4 år sen! Galet...


Kommentarer
Postat av: Angela

Låter som ni hade det riktigt härligt! Och att ni alltid "råkar" vinna så mycket choklad är för mig ett mysterium ;-)

2009-07-01 @ 17:35:21
URL: http://pearlgirl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så stora barnen börjar bli, jag räknar på andra hållet - Lovisa har mindre år än vad hon har fyllt, tills hon ska börja 1:an! Vad gör det oss? Yngre?!? Ha en fin födelsedag imorgon.



Kram

Jenny

2009-07-01 @ 18:48:25
URL: http://jenjenwig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0