1 maj- äntligen!

Min dator jag har vart osams den senaste veckan, därav inget uppdaterande. Det har tagit 2h för den att öppna upp EN bild, då kan ni ju gissa hur skoj det var att försöka öppna upp bilderna jag tagit på mitt skapat ;)

Men nu börjar den ordna till sig så idag har jag hunnit få fram bilder från 2 LO´s, fler kommer imorrn :)







Ur en annan vinkel




Adorable

Äntligen händer det lite i bloggen ;) Vart fullt upp sista veckan med tonvis av skolarbete och så har jag vart på min VFU plats för att ta igen kommande helgdagar..

Tack Angie o Rickard för en mycket trevlig valborg ♥

Idag står jag och bakar tårtor inför morgondagen.. då ska vi ha lite kalas här hemma då jag fyllde år nu i veckan som var. Redan fått så mycket fina presenter, o jag som knappast fyller jämt!

Mer uppdatering imorrn med skapat om jag inte misslyckas med tårtorna totalt haha då vet ni vad jag har o göra istället ;)



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Så fina LO:er! Den övre var ljuvlig i färger och upplägg! gillar

2009-05-01 @ 15:49:44
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: monica

snyggt, snyggt, snyggt!!!



kramis!

2009-05-01 @ 16:09:37
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: Linda

Instämmer med sin syster! Ursnygga!!!



Kramar

2009-05-01 @ 17:18:36
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Anonym

Med DIN syster ska det stå... ;)

2009-05-02 @ 01:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0