21 juni- semester :)





Förra veckan tog hela familjen semester. Max gick sin sista dagisdag. O mitt minne är ju som det är, så jag missade totalt insamlingen till personalen så vad fick jag inte göra, jo fick ju göra egna till de med. :) Blev enkla påsar med lite godis i.

Midsommar gick och vad är inte en midsommar utan regn!? Vi var ute och dansade på evedal och tog lite lotter, klarade oss undan regnet. Sen cyklade vi vidare till sandsbro för att äta en mycket god midsommarlunch med ALLT som midsommarmat innebär ;) Ska erkänna att jag stolt tuggade i mig en SILLBIT de ni! Ni som känner mig undrar om jag verkligen mådde bra, men jo det var väl inte så gott så jag skulle äta massor, men visst, en bit tillsammans med nypotatis och en snaps ;)

Sen kom regnet, och i MASSOR. På cykel från sandsbro och hem han Angie o jag samla på oss så mycket vatten så jag tror lätt vi kunnat vrida ur 5L när vi kom hem. Som tur var tog jag allt vatten så Zac var i stort sett torr när vi kom hem. :)

Förutom regnet var det en mycket trevlig midsommar tillsammans med härliga människor och mycket champagne ;) Min älskling♥ och jag fick 1,5L flaska när vi gifte oss för två år sen och den har inte haft nåt bra tillfälle att öppnas ,men nu tog vi tag i det och det kunde inte blivit ett bättre tillfälle. Härligt!


Imorrn kommer solen sägs det, då är jag beredd på picknick och fika vid stranden dagen i enda!


Kommentarer
Postat av: monica

Ursnygga presenter, kan tro de blev uppskattade!

Regn på midsommar är ingen höjdare...här kom det några skurar men då var vi under tak iaf =)



Ha det så skönt...vissa måste ju jobba lite till...



kram!

2009-06-21 @ 21:24:22
URL: http://leamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0