24:e juni- en dag på stranden :)



Var med i skisstävling nr 2 på veckans skiss. Enkel LO, syster som vann hela utmaningen, utmanade mig dessförinnan att vi skulle använda samma foto. Kul o se hur olika de blev, och den här gången hur mycket mer hon visste vad kortet är taget osv.. haha det hade jag ingen aning om!

Idag har det vart helt molnfritt.. så vi satte oss på cyklarna och cyklade till sjön med fikakorg. Detta var MYCKET uppskattat av barnen, få gegga och bada hur mkt de vill ;)

Trött o sliten ikväll efter ett friskispass så är jag lite scrapsugen.. se vad jag kan få till ikväll...

Kommentarer
Postat av: monica

Gillade din layout mkt! Kul att du nappade på utmaningen =)



Ha det så gott i solen, det är UNDERBART att jobba när det är så fint väder - vem saknar stranden??

2009-06-25 @ 22:02:50
URL: http://leamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0