Shoppat!! :-D

Helt perfekt, ensam i affären och bara shoppa!! hihi...

98046-42

Dom här sämplarna köpte jag.. två hänglar, en badanka, en lotta-r och en magnoliastämpel :) Har nu idag suttit o distressat dom, blir roligare o roligare o måla nu! :)

98046-41

Dom här var faktiskt de ENDA mönstrade papperna jag köpte till mig själv.. däremot köpte jag 120 cardstock i alla färger som jag inte orkade fota..men kan nu konstatera att jag har absolut varje färg man kan ha :-D

98046-44

Fick även äran att plocka ihop papper till syster min, leamon. Så jag hoppas jag lyckats.. o har jag inte behåller jag mer än gärna papperna förjag bara älskade färgerna :)

98046-43

Tre papper till jag plockade ihop till syster...

Utöver detta köpte jag till mig själv en gul distress ( hur kunde jagtro att jag aldrig skulle användagul? pff..) sen köpte jag ett emboss hjärta som ska vara till bröllopet. :) och en svart penna emd två spetsar , syrafri då..

Sen köpte jag en annan grön distress åt syster och en small retro punch, ville haft medium med men den va slut såld..


Kommentarer
Postat av: monica

skitsnygga papper...längtar tills torsdag!!!
Du har bra smak syster yster!!

2006-10-01 @ 10:43:09
URL: http://leamon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0