16 dec- getting bigger..

98046-469

Bara en dryg månad kvar nu tills vi få träffa  ♥lilleboo ♥

Trots att jag inte är i närheten av storleken jag hade när Max låg i magen är det tyngre än nånsin denna gången tycker jag. Men det var väl inte ovanligt sa dom att man får mer ont och foglossningar o sånt kul.

Börjar känna att det inte är så länge kvar nu.. ska bli kul o se om man går tiden ut eller går över.. kan redan nu tycka på kvällarna att inatt kommer vi få åka in. Roliga är att varje natt då man är uppe på toa ber jag till högre makter att vi INTE ska behöva åka in just då för jag är så förbannat trött haha..

Roliga är att magen är identisk med Max fast mindre.. bara en jäkla fotboll där fram och bakifrån.. tja.. tycker själv inte att det syns så mycket! Tacka gudarna för det, för en av mina mardrömmar har alltid vart o bli bred som en ladugårdsdörr!!

På tisdag firar vi får första "julafton" med min man´s föräldrar och syster, så idag har vi vart o köpt gran som ska kläs. *är egentligen emot o kläs före den 23 dec..men nu ska vi ju fira här på tisdag..so what!*

98046-468


98046-467

Kommentarer
Postat av: Linda

Fiiin mage! Den är verkligen sådär typisk pojkmage ;)
Hihi...min mage med Lotus stod också rakt ut, men där kan vi snacka om storlek! Helt sjukt!
Precis så tänkte jag med lillebror, "bara det inte sätter igång på natten", för jag såg framför mig hur trött jag skulle vara! *hoho* Med Lilja och Lotus har det satt igång på morgonen. Denna gången var ju också på "rimlig" tidpunkt ;)

2007-12-16 @ 18:04:43
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: monica

härlig mage!!! Åja..liiite till får väl *lilleboo* stanna i magen, inte före nyår får han titta ut i alla fall ;-)
*kram*

2007-12-16 @ 18:19:25
URL: http://leamon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0