22 dec- Lillajul

98046-475
Igår firade vi vår "andra julafton" dvs "Lilla Jul" som vi firar varje år. Max har blivit bästa kompis med tomten och är knappt ens små skakis när han knackar på fönstret.

Så när tomten knappt hunnit innanför dörren har Max redan sprungit o hämtat en stol som tomten ska sitta på eftersom tomten alltid är trött ;)

Tomten fick både kramar och pussar under kvällens gång! Att han inte ens tycker det är läskigt o pussa en så skäggig gubbe! De hade jag tyckt! * Å jag som är van vid min håriga man ;) *

Hunnit med o skapa en hel del på sistone, kommer uppdatering så fort jag fotat!

Ikväll bär det av på nästa julkalas! Ska bli najs!

Ska även bli spännande och se hur länge min kropp orkar med dagen. Igår haltade jag mig fram hela dagen och blev sittande under hela kvällen pga av foglossningarna. Jisses att nåt kan göra så ont?

Linda!! Kommer o lånar bältet idag!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så välkommen så :)
Här hemma är det operation storstädning som gäller...ser jag INTE fram emot!!!
Har uppd min pysselblogg ;)

2007-12-22 @ 10:42:47
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Camilla Ivarsson

Läste om ert firande och så skönt att Max inte är rädd för tomten (som alltid är så snäll) och det är inte illa att fira jul många gånger. Hoppas bältet hjälper dig så du får en okej julafton trots foglossningarna. De är inget vidare och kan ta bort mycket glädje när man har som mest ont. Hoppas det inte blir värre nu och att bältet hjälper dig. God Jul på er!

2007-12-22 @ 23:01:53
URL: http://millai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0