16 nov- inställd sthlm resa

98046-422

98046-424

98046-423

Tanken var att vi skulle åkt upp till sthlm idag för att gå på ett dop med tillhörande festligheter ;-) ( envisas med att tro att det inte enbart visar sig vara dop utan faktiskt något mer...)

Dock bestämde vi ganska fort att vi fick ställa in resan, då vi varken vågar riskera nåt med lilleboo, sen är jag tveksam till om jag skulle överleva att sitta i bilen så länge just nu. ( tycker det är jobbigt med allt skumpande bara jag kör till skolan ju).

Så iallafalll så skickade jag upp ett dopkort! Första gången jag testade göra ett sånt här kort men det var ganska kul!

Ser att färgerna ser för jäkliga ut på bild, de turkosa blommorna passade mycket bättre in irl än på bild tack o lov!

Skola och redovisning idag!

* 66 dagar kvar till lilleboo kommer nu! var o köpte en acta graco skydd igår, tänk att vi snart har en liten här..  image426

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Jättefin dopklänning du gjort!
Jag tror de har förståelse för att ni valde att inte resa.
Trevlig helg!
kram Petra

2007-11-16 @ 13:00:51
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Camilla Ivarsson

Det var ett jättefint dopklänningkort du gjort. Så duktig du är. Kramar

2007-11-17 @ 12:25:44
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Tonylily

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2009-02-02 @ 08:21:24
URL: http://tonylily.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0