15 okt- stuck..

98046-395

Är "fast" på ovanvåningen eftersom köket byggs idag. Igår såg det riktigt fint ut med allt ekgolv som är lagt och var tanken var att Max o jag skulle bygga upp hans bilbanor idag i lekrummet men det hanns inte med..

Nu ser det väl erhmm..ja förjävligt ut igen haha.. men de sköter killarna som sätter upp vårt fina kök. Det jag sett har redan fått mig att bli *in love* Kul nog tyckte dom också att de hör kommer bli SKETASNYGGT! Får hoppas på det! :-)

Så sålänge väntar jag på mina foton som kanske kommer idag med posten *hoppas* Ett urval var från vår bröllopsresa och några smakprov kommer här i inlägget. Guuud vad man längtar tillbaka!! Vilka underbara två veckor det var! Jises..

98046-394

Bild från Korsika :)

98046-393

En bild på oss på vår favvo uteservering där vi hamnade typ varje kväll efter mysig middag :)
98046-392

Stintino, underbar strand och plats där bla James Bond filmer visst var inspelade. UNDERBART! *tänk om självaste Sean Connery vandrat på samma yta som mig ;-) *


*Idag vill jag dock skänka mina tankar till två av mina bästa kompisar som har det väldigt tufft just nu... jag vet ni fixar detta hörrni!!*

Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Härligt semesterbilder och visst blir jag sugen på att resa utomlands. Hoppas korten kommer så du kan njuta och drömma tillbaka. Alltid kul att ha kort som minnen. Kram

2007-10-15 @ 19:55:42
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Lisbet

Surfade runt och hamnde på din vackra sida. Jättefina LO´s.

2007-10-16 @ 15:04:22
URL: http://digiscrapp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0