18 okt- nåt nytt!

98046-396

Äntligen får jag väl säga.. att jag kan ladda upp nåt nyscrappat! Fick hem mina 700 bilder och efter några timmars sorterande så fick jag ihop två nya LO´sar.. dock är det något som fattas på den andre av dom så den väntar jag med o ladda upp ;-)

Tanken är att detta 6x12 album ska bli med våra bilder från bröllopsresan :)

Annars så är köket på plats, golvet ligger, nu väntar vi bara på att rörmokaren ska komma, vårt nya ventilationssystem, vår nya kyl och fry och inbyggnadsmikro, sen är det bara dit med mosaiken och klinkersen!

men kanske det viktigaste av allt... mitt uttag som ska sättas till den underbart röda och glänsande kitchen aidén som bara står där och ropar på mig :-D

Idag fick en av mina bästa kompisar en underbart söt liten son! En Edvin! Så ikväll hoppas jag på att få snusa lite beeebis ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefin LO! Härligt att komma igång med scrappandet nu?! ;)

2007-10-18 @ 19:05:37
URL: http://citronlime.blogg.se
Postat av: monica

härlig layout!!! kan inte varit lätt o välja vilka kort man ska börja med bland 700...
Trevlig helg!
*kram*

2007-10-20 @ 06:03:36
URL: http://leamon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0